Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

ISC zmierzyło poziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGD

dodano 08.04.2009
ISC zmierzyło poziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGD
Ocena:

Żyjemy w epoce stałego postępu technicznego. Rozwiązania do niedawna nieosiągalne dla przeciętnego człowieka, a czasem będące poza zasięgiem najśmielszych oczekiwań, dziś na dobre zagościły w naszych domach.


Zdarzały się również sytuacje zdecydowanie negatywne, opisywane na przykład w ten sposób:
- Po wejściu do sklepu najbardziej rzuciła mi się w oczy brudna podłoga. Brudna była nie tylko przy samym wejściu, ale również dalej w całym sklepie. Wyglądała na dawno niemytą. Poza tym na podłodze pozostawione były fragmenty zapewne jakiś starych reklam. Nie były albo odklejone albo zmyte. Wyglądało to jakby ktoś przed chwilą coś tu zerwał.
Lub:
- Ocena czystości sklepu i otoczenia wyszła bardzo negatywnie. Przed sklepem zauważyłem kilkadziesiąt niedopałków po papierosach i śmieci porozrzucanych jak na śmietnisku. Koło drzwi wejściowych znajdowała się skrzynka na wąż gaśniczy, na której było kilka pustych butelek i puszek oraz niedopałki. Wygląd już z zewnątrz odstraszał od wejścia do sklepu. Szyby były brudne. Po wejściu do środka nie było lepiej. Resztki po papierosach na ziemi (3 sztuki przy samym wejściu) oraz gazetka na wycieraczce nie robiły dobrego wrażenia. Podłoga w sklepie była zanieczyszczona i widać było, że dawno nie była czyszczona. Było brudno i nieprzyjemnie.
Zdecydowanie najsłabszym punktem okazała się ocena aktywności i wrażenia, jakie sprawili na klientach testowych pracownicy niezaangażowani w obsługę. Jedynie 47,9% ocen pozytywnych wydaje się być nie najlepszym wynikiem szczególnie, że w 83,3% przypadków badający ocenili natężenie ruchu panujące w sklepie na niewielkie lub żadne.
- Po kilku minutach oglądania lodówek, w taki sposób aby obsługa sklepu nie miała wątpliwości, że jestem klientem zainteresowanym zakupem, zauważyłem, że sprzedawcy udali się za biurko i usiedli sobie umilając czas rozmową. Podszedłem wobec tego jeszcze bliżej, do gabloty z telefonami komórkowymi, ale i to nie wywołało reakcji obsługi.
Generalnie jednak 81,3% badających stwierdziło, że wygląd sklepu zachęcał do odwiedzenia go i kierując się tym wstąpiliby do niego nawet nie będąc do tego zobowiązanymi.
Kategoria "Wygląd" okazała się najlepiej ocenioną. Rozpiętość wyników wyniosła od 25 do 100%. Aż 18 placówek zebrało komplet punktów, kolejne 15 nie mniej niż 80%, a wyniki 50% czy 25% to wyjątki. Niekwestionowanym liderem badania w tej kategorii okazały się sklepy sieci Okay, z których wszystkie otrzymały najwyższe noty.
Fachowiec mile widziany
   ISC zmierzyło poziom obsługi klienta w sklepach RTV/AGD - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: zszymanska
avatar

O mnie
W serwisie od:
23.01.2009
Dodaj do znajomych

 
INNE OD zszymanska
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje