Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Delegowanie zadań w zespole
dodano 25.02.2010
Dowiesz się jak umiejętnie i skutecznie delegować zadania swoim pracownikom oraz jak kluczowe znaczenie ma Twoja wiedza i konsekwencja w działaniu całości zespołu i firmy.
• Konsekwentnie i regularnie realizuj założenia rozwojowe – bez wyjątków,
• Obserwuj, czy coś zmienia się w otoczeniu pracowników. Pamiętaj, aby zauważać sygnały płynące od pracowników – często przekaz jest tłumiony np.: z powodu niepewności „Nie wiem czy wypada pytać”, „Chciałbym, ale jeszcze chyba za wcześnie”.
• Zawsze jasno, konkretnie i w swoim imieniu przekazuj pracownikom zadania. Zadbaj o to, aby kontakt był obustronny i informacje zwrotne w czasie, który sam zasugerowałeś.
• Kontroluj i koordynuj – pamiętaj, że ty jesteś kapitanem tego statku.
• Powodzenia
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW



















