Nikt nie lubi kiedy się mu coś sprzedaje ale każdy uwielbia kupować. Ty też. To dlatego niechętnie przyjmujesz ulotki reklamowe na ulicy, dlatego odkładasz słuchawkę kiedy telemarketer proponuje Ci jakąś usługę i dlatego też unikasz akwizytorów...
Prawda jest jedną z wartości nadrzędnych w życiu człowieka. Marketing i reklama stanowią jednak tę dziedzinę działalności firmy, w której przedsiębiorcy nie zawsze decydują się głosić tylko prawdę. Czy jednak takie postępowanie jest właściwe?
Analiza fundamentalna umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych wyników inwestycyjnych. Oczywiście, jak w każdej innej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy ciągle zgłębiać swoją wiedzę.
Jak sprawić by pracownik związał się z firmą? Czy oprócz prawidłowego systemu zarządzania i warunków finansowych pracodawcy mogą zbudować więź z personelem?
Masz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego… Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej.
Zarządy firm czy też organizacji, tak rządowych jak i pozarządowych powinny sobie wreszcie uświadomić, że czynnikiem najsilniej motywującym ludzi w pracy jest dobra atmosfera pracy.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video.
Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.