Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Muzyczne lato Sony Ericsson

dodano 19.06.2008
Muzyczne lato Sony Ericsson

Ruszyła nowa kampania Sony Ericsson promująca telefony z linii Walkman


Z końcem maja br. ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman® firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie w atrakcyjny i niestandardowy sposób fanom muzyki unikalnych walorów telefonów W350, W380, W910 oraz W980 oraz pokazanie wyjątkowych funkcji tych telefonów, takich jak TrackID czy SensMe. „Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy muzykę stawiają w centrum swego życia i chcą ją zawsze mieć przy sobie. Nasze telefony z serii Walkman® idealnie spełniają ich oczekiwania, bo są to cyfrowe odtwarzacze muzyczne, które oprócz korzystania z zaawansowanych funkcji telefonu, pozwalają także pobierać, zapisywać i odtwarzać muzykę”, - powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager, Sony Ericsson w Polsce. Z myślą o fanach muzyki Sony Ericsson zaplanował cykl imprez muzycznych, promujących telefony z linii Walkman®, w wielu polskich miastach, m.in.: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie. Wśród przewidzianych atrakcji uczestnicy imprezy będą mogli sami zaprojektować koszulkę z graffiti oraz sprawdzić się w konkursie muzycznym „Czy jesteś szybszy od TrackID”. Zorganizowany też będzie konkurs na najciekawsze graffiti, a zwycięska praca po każdej imprezie będzie prezentowana na wbudowanym w specjalnie spreparowany airboard wyświetlaczu telefonu komórkowego. Kampania wsparta zostanie promocją SMS-ową oraz rozbudowanymi działaniami BTL. Między innymi pojawią się specjalni promotorzy na skuterach oraz tzw. „milczący tancerze”, a po mieście będzie jeździł promocyjny van z wbudowanym monitorem LCD, na którym będzie można zobaczyć krótkie filmy z poprzednich imprez, obejrzeć prezentację telefonów z serii Walkman czy obejrzeć klipy muzyczne. W ramach działań ATL zaplanowano 30” spoty TV, reklamę w magazynach prasowych oraz w Internecie. Kampania promująca telefony Sony Ericsson z serii Walkman® potrwa do końca sierpnia, czyli do ostatniego dnia wakacji. Za działania ATL odpowiedzialny jest dom mediowy Mediedge: CIA, a za BTL agencja IQ Marketing.
wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: tomasz_albecki
avatar

Opis z moblo.pl
Hej, nie obawiaj się, nie skrzywdzę Cię, prędzej oddam swoje serce na pożarcie. Możesz zrobić krok w tył i odej...
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD tomasz_albecki
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje