Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Media – między prawdą, a propagandą
dodano 29.07.2010
Nasz wiek nazywamy dumnie wiekiem informacji. Pełne zagwarantowanie wolności słowa, oraz sumienia niejako imitują nam gwarancje bezpieczeństwa od wszelkich przejawów szeroko pojętej propagandy. Czy jednak jest tak na pewno?
Więcej znajdziesz w:
Bajka Z., Historia Mediów, Kraków 2008.
Głowiński T., Nowy porządek europejski. Ewolucja hitlerowskiej propagandy politycznej wobec Polaków w Generalnym Gubernatorstwie 1939-1945, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 2000.
Habielski R., Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku, Warszawa 2009.
Herman, Edward S. i Chomsky, Noam. Manufacturing Consent: the Political Economy of the Mass Media. Nowy Jork: Pantheon Books, 1988 .
Prasa polska w latach 1939-1945, red. J. Łojek, Warszawa 1980.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW