Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
WYNIKI WYSZUKIWANIA - znaleziono 61 odpowiedników dla

marketing

dodano: 22.07.2007 przez Michael_7 | TAGI: biznes, marketing, odzież, reklamowa
Lider w segmencie odzieży Premium w kanałach B2B poszerza swoje portfolio o nową markę JanSport. W ofercie dla biznesu znajdziemy nie tylko plecaki, ale również nowocześnie zaprojektowane akcesoria i torby na sprzęt komputerowy
 
dodano: 17.07.2007 przez marta_szczerek | TAGI: reklama, marketing, konsumet, producent
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
 
dodano: 02.07.2007 przez jarmiar | TAGI: banner, reklama, marketing, internet
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
 
dodano: 02.05.2007 przez Marcin Kalisz - A3 Design | TAGI: marketing, lost, zagubieni, agencja
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któregokolwiek tytułu podczas instruktażu skutecznego marketingu. Poza jednym – Lost:Zagubieni to z całą pewnością „coś więcej niż serial”.
 
dodano: 02.05.2007 przez Marcin Kalisz - A3 Design | TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
 
dodano: 11.04.2007 przez Marcin Kalisz - A3 Design | TAGI: agencja, marketingowa, analiza, rynku
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
 
dodano: 29.03.2007 przez mariusz_gasiewski | TAGI: internet, marketing, reklama, internetowa
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
 
dodano: 09.03.2007 przez mariusz_gasiewski | TAGI: wyszukiwanie, lokalne, wyszukiwarki, marketing
Jak wiadomo, najwięcej jest w Polsce małych i średnich firm, których działalności skupia się na ściśle ograniczonym, lokalnym obszarze. Jak powinna wyglądać taka lokalna witryna internetowa?
 
dodano: 06.03.2007 przez eofek | TAGI: użyteczność, marketing
Wbrew powszechnemu mniemaniu, konsumenci absolutnie nie oczekują od nabywanego produktu prostoty użycia. Ma być wręcz przeciwnie - odbiorcy oczekują skomplikowanego wyglądu - nie tylko graficznych interfejsów użytkownika.
 
dodano: 22.02.2007 przez aniaM | TAGI: sprzedaż, przez, internet, ehandel
Sprzedaż przedmiotów na aukcjach internetowych z pozoru wydaje się prosta i niespecjalnie pracochłonna. Nic bardziej mylnego. Aby odnieść sukces jako sprzedawca na aukcji potrzeba wiele trudu i odpowiedniej wiedzy o tym specyficznym rynku.
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje