WYNIKI WYSZUKIWANIA - znaleziono 61 odpowiedników dla
marketing
Lider w segmencie odzieży Premium w kanałach B2B poszerza swoje portfolio o nową markę JanSport. W ofercie dla biznesu znajdziemy nie tylko plecaki, ale również nowocześnie zaprojektowane akcesoria i torby na sprzęt komputerowy
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
Dobrych seriali telewizyjnych w historii było już przynajmniej kilka. Trudno natomiast użyć któregokolwiek tytułu podczas instruktażu skutecznego marketingu. Poza jednym – Lost:Zagubieni to z całą pewnością „coś więcej niż serial”.
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Jak wiadomo, najwięcej jest w Polsce małych i średnich firm, których działalności skupia się na ściśle ograniczonym, lokalnym obszarze. Jak powinna wyglądać taka lokalna witryna internetowa?
Wbrew powszechnemu mniemaniu, konsumenci absolutnie nie oczekują od nabywanego produktu prostoty użycia. Ma być wręcz przeciwnie - odbiorcy oczekują skomplikowanego wyglądu - nie tylko graficznych interfejsów użytkownika.
Sprzedaż przedmiotów na aukcjach internetowych z pozoru wydaje się prosta i niespecjalnie pracochłonna. Nic bardziej mylnego. Aby odnieść sukces jako sprzedawca na aukcji potrzeba wiele trudu i odpowiedniej wiedzy o tym specyficznym rynku.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW