Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
WYNIKI WYSZUKIWANIA - znaleziono 61 odpowiedników dla

marketing

dodano: 12.05.2009 przez WiXa | TAGI: linki, optymalizacja, internet, reklama
Jak pozycjonować swoją stronę z sukcesem. Na co zwrócić uwagę i jakich elementów nie zaniedbać. Wprowadzenie w techniki SEO - krok po kroku.
 
dodano: 18.01.2009 przez WiXa | TAGI: relacje, media, społeczność, pasja
Krótko i na temat. Czyli lista czynności, które powinieneś koniecznie zrobić aby osiągnąć sukces w biznesie. Krótko i na temat.
 
dodano: 08.01.2009 przez WiXa | TAGI: relacje, media, społeczność, pasja
Jest wiele czynników, które powodują, że marki są w stanie przetrwać i rozwijać się przez lata obecności na rynku. Odpierają ataki konkurencji w swoich okopach i pozostają w doskonałych relacjach z klientami...
 
dodano: 20.09.2008 przez g.skuza | TAGI: badania, marketerzy, internet, reklama internetowa
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność?
 
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
 
dodano: 08.08.2008 przez gadzetoman77 | TAGI: marketing, strategia, pompidou, wełdycz
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
 
dodano: 25.07.2008 przez stopkamichal | TAGI: inwestycja, wycena, analiza, biznes
Analiza fundamentalna umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych wyników inwestycyjnych. Oczywiście, jak w każdej innej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy ciągle zgłębiać swoją wiedzę.
 
dodano: 23.07.2008 przez sleepy2 | TAGI: promocja. polityka komunikacji, reklama, marketing
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
 
dodano: 21.07.2008 przez kamilawardyn | TAGI: marketing, wizerunek, public relations, marka
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
 
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje