Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Jak zaistnieć ze swoją lokalną stroną w Internecie?

dodano 09.03.2007
Jak zaistnieć ze swoją lokalną stroną w Internecie?

Jak wiadomo, najwięcej jest w Polsce małych i średnich firm, których działalności skupia się na ściśle ograniczonym, lokalnym obszarze. Jak powinna wyglądać taka lokalna witryna internetowa?


Krótki i podstawowy przewodnik tworzenia zawartości lokalnej witryny internetowej można przeczytać poniżej.


Podstawowe elementy każdej “lokalnej” witryny internetowej:

Strona Główna


Strona Główna to najważniejsza część witryny. Ją jako pierwszą widzą najczęściej klienci!

Na stronie głównej powinny się znaleźć:


    nazwa Twojej firmy;

    czym sie zajmuje Twoja firma i kogo ona obsługuje;

    miasta, w których Twoja firma operuje;

    godziny otwarcia;

    przewagi konkurencyjne – napisane jednak w krótki i zwięzły sposób (pamiętaj zbyt dużo treści na stronie utrudnia jej czytanie).




Podstrona usługi (lub produkty)


Podstrona Nasze usługi (Nasze produkty) powinna opisywać najważniejsze elementy działalności. Ważne jest jednak, aby tę działalność przedstawiać od strony potencjalnych korzyści klienta. Napiszmy dlaczego dany klient powinien skorzystać z naszych usług, a nie z usług naszej konkurencji. W tym miejscu warto wykorzystać efekty naszej analizy konkurencji, wspomnianej w poście sdfsa . Ta podstrona to właściwe miejsce na pokazanie naszych przewag konkurencyjnych. Jeżeli nasza firma ma możliwość przedstawienia zdjęć, opisów wcześniej wykonanych prac to powinna to bezwarunkowo zrobić. Jedno zdjęcie może dać więcej niż tuzin opisów.

Podstrona “Kontakt”


Podstrona kontakt powinna zawierać
dokładny, szczegółowy adres firmy, telefon, osoby kontaktowe
formularz mailowy, umożliwiający kontakt z klientem
adres mailowy napisany w sposób zabiezpieczajacy przed spamem, np. w formie: m.klas<twojbiznes.pl (w miejsce < wstaw proszę znak “@”).

Podstrona “Dojazd/Lokalizacja”

Na tej podstronie opisany powinien być w sposób szczegółowy dojazd do firmy. Warto tutaj oprócz standardowej drogi dojazdu dodać dojście od przystanków komunikacji miejskiej, dworca autobusowego, dojście od charakterystycznych miejsc w mieście. Przy opisach dojazdu trzeba mieć świadomość, że często osoba, które je czyta nie zna naszego miasta dobrze, więc suche opisy ulic mogą nie być dla niego pomocne. Warto więc do tych opisów dodać jakieś charakterystyczne punkty orientacyjne, np. firma XXX znajduje się niedaleko Kościeła Mariackiego, firma XXX znajduje się 300 m od Centrum Handlowego “Arkadia” i itp.
wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: mariusz_gasiewski
avatar

O mnie
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD mariusz_gasiewski
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje