Znaleziono 193 podobnych artykułów
dla "5 sekretów udanej współpracy między grafikiem, a klientem" 				
Chociaż dynamiczny rozwój reklamy nastąpił dopiero w drugiej połowie XIX wieku w Stanach Zjednoczonych to wydaje się, że potrzeba reklamy towarzyszy ludzkości od jej zarania. Udokumentowana historia reklamy liczy 5000 lat. 
W prowadzeniu kampanii AdWords można wyróżnić zarówno takie elementy, na które warto zwrócić szczególną uwagę i takie, którymi nie powinniśmy się za bardzo przejmować, jako że nie mają one bezpośredniego przełożenia na same rezultaty. 
Niestety niewesoła jest sytuacja z wczorajszym wypadkiem Macieja Zientarskiego. 
dodano: 07.03.2010 przez
jakub_sadowski
| TAGI:  firma, klient, lojalność kliencka, programy lojalnościowe
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Kupujcie! Kupujcie! Kupujcie! Jak i gdzie? Nieistotne. 
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Filmik dotyczący bezpieczeństwa na drogach.
SZUKAJ W PINO
	 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
