Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
Photogenica.pl, jeden z największych banków zdjęć Royalty Free, rozpoczął akcję promocyjną polegającą na nagradzaniu swoich klientów za zakup poszczególnych produktów.
Nowości i prostota, przeciętność i standardy coraz mocniej przekładają się na styl produktów i charakter sklepów. Projektowanie jest jednak ukierunkowane na odmienność i indywidualizm. Powrót do dawnego stylu dekorowania domu jest na czasie.
Czy można się cieszyć, jeśli zatrudnić chce nas tylko Tesco? Raczej nie. Warto jednak pamiętać, że czym większe niezadowolenie społeczne, tym bliżej do rewolucji. Po niej jednak będzie jeszcze gorzej.
w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video.
Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.