Po raz pierwszy od bardzo dawna muszę przyznać, że zaczynam się bać. Może to z powodu śmigających po ekranie Atomówek, młodych agentek czy stworzonych specjalnie dla dzieci superbohaterów. Może zwyczajnie się starzeję.
W dobie kryzysu wszędzie słychać wołania o cięcia, redukcje i o to najgorsze co ważniejsze … oszczędności. Wirtualna sieć na szczęście jednak nie poddaje się tak łatwo kryzysowym wahaniom.
Różnice w cenach tych samych towarów w różnych sklepach sięgają czasem nawet 40%. Oznacza to, że decyzje dotyczące zakupów mają znaczący wpływ na nasz poziom życia. Sposobem na obniżenie wydatków może być korzystanie z ofert promocyjnych.
Jak podejmujesz decyzje? Czy są one zawsze najlepsze? Jaki jest mechanizm podejmowania decyzji? Jak możemy polepszyć ich jakość? Jak wpłynąć na decyzje podejmowane przez innych? Tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Wciąż jak bumerang wraca do mnie temat domykania sprzedaży. Co jakiś czas dostaję maile z pytaniami co zrobić, aby zamykać więcej kontraktów. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży? Jak lepiej zamykać?
w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video.
Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.