Ithink.pl  - Dziennikartstwo Obywatelskie
Tajemniczy klient z wizytą u jubilera
dodano 20.01.2009
Dla sprzedawców rozpoczął się najgorętszy okres w roku, w którym setki klientów przewiną się przez sklepy w poszukiwaniu poświątecznych wyprzedaży. Firma ISC sprawdziła jak sklepy jubilerskie przygotowane są do obsługi swoich klientów.
• Zdecydowanie najlepsza obsługa
• Dobra obsługa, ale nic wyjątkowego
• Obsługa zupełnie przeciętna
• Obsługa gorsza niż o u konkurencji
Najczęściej „zdecydowanie najlepszą” obsługę miały ex aequo Apart i W.Śliwiński (3 razy na 4 wizyty)
Więcej informacji o metodzie Mystery Shopping oraz innych badaniach przeprowadzanych przez firmę International Service Check można uzyskać na stronach www.internationalservicecheck.com. ISC jest obecna w Polsce od 2005 roku, współpracując z największymi i najbardziej znanymi markami. Ogółem, każdego miesiąca, raporty ISC trafiają w Polsce do blisko 20 000 pracowników.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ 
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW

























 

