Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Budowanie reputacji w sieci coraz ważniejsze
dodano 07.07.2011
W Polsce już blisko 60 proc. przedsiębiorców szuka opinii o swoich przyszłych kontrahentach w Internecie. Podważenie reputacji firmy w sieci może przełożyć się bezpośrednio na wyniki finansowe i sukces biznesowy.
Przyczyną negatywnego oddziaływania informacji o danej firmie na jej reputację w sieci są zachowania samych Internautów. Użytkownicy wyszukiwarek, od których 98 proc. ludzi zaczyna sprawdzanie informacji w sieci, ogranicza się do pierwszych 10 wyników i tam spodziewa się odpowiedzi. Wyniki naturalnie pojawiające się w wyszukiwarkach są częściej klikane od płatnych oraz są uważane za bardziej wiarygodne. Ponad 90% użytkowników wyszukiwarek, kończy swoje poszukiwania na pierwszej stronie.
AbeoNET SA jest pierwszą firmą w Polsce, która zajmuje się wyłącznie profesjonalnym zarządzaniem wizerunkiem w sieci. Spółka, która już niebawem zadebiutuje na rynku New Connect, bardzo szybko się rozwija. Prognoza na ten rok mówi o osiągnięciu 800 tys. przychodów, przy wysokiej, blisko 50 proc. rentowności. – Kluczem do sukcesu takich firm jak nasza są wyspecjalizowane narzędzia informatyczne, które pozwalają na istotne zautomatyzowanie procesu zarządzania reputacją firm w sieci – wyjaśnia Robert Wist z abeoNET – zapotrzebowanie na nasze usługi rośnie bardzo szybko. Polskie firmy coraz uważniej przyglądają się własnemu wizerunkowi w sieci – dodaje.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW