Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
zamknijx
Musisz być zalogowany, żeby ocenić artykuł.
zamknijx
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Tworzenie kampanii AdWords

dodano 31.01.2007

Przygotowywanie kampanii w Google AdWords wymaga odpowiedniego przygotowania i odpowiedniego zebrania danych. Stawki płacone ze reklamę w systemie linku sponsorowanego zależą bezpośrednio od rezultatów "klikalności".


Tworzenie kampanii linku sponsorowanego

Przygotowywanie kampanii w Google AdWords wymaga odpowiedniego przygotowania i odpowiedniego zebrania danych. Stawki płacone ze reklamę w systemie linku sponsorowanego zależą bezpośrednio od rezultatów klikalności reklamy AdWords (im lepsza jest przygotowana przez nas kampania AdWords i im wyższą klikalność mają reklamy w obrębie tej kampanii, tym mniej płacimy za poszczególne kliknięcia użytkowników w obrębie kampanii).

Analiza rynku i konkurencji

Przygotowywanie kampanii w Google AdWords należy rozpocząć od Analizy rynku i konkurencji. Wówczas to sprawdzamy:


  • jak bardzo konkurencyjna jest nasza branża;


  • jakich tekstów reklamowych używają nasi konkurenci;


  • na jakie słowa kluczowe reklamują się nasi konkurenci.




Opracowanie oferty reklamowej

Po fazie Analizy rynku i konkurencji przystępujemy do fazy Opracowywania oferty reklamowej.

Wówczas to znajdujemy te elementy:


  • które mogą mieć duże znaczenie dla klientów, a w których jesteśmy lepsi niż konkurencja lub przynajmniej tak samo dobra jak ona;


  • które oferują odpowiedni potencjał rozwojowy, a jednocześnie są mało konkurencyjne; dokładnie mówiąc szukamy swojej niszy reklamowej.




Znajdowanie zestawu słów kluczowych

W fazie znajdowania zestawu słów kluczowych tworzymy takie słowa kluczowe kampanii AdWords, które


  • najpełniej odpowiadają naszej ofercie (nie warto reklamować się na słowo krawcy, jeżeli możemy wykonywać usługę tylko na terenie Gdańska – lepsze będzie „krawcy Gdańsk”);


  • są niszowe a przez to tanie - przy nich będzie się wyświetlała nieduża liczba linków sponsorowanych (wówczas możemy liczyć na wysoki wskaźnik klikalności reklamy);


  • mają dopasowanie dokładne w reklamie AdWords i przez to powodują wyświetlanie reklamy tylko na pasujące do charakteru naszej działalności zapytania użytkowników (dopasowanie luźne na słowo kluczowe „prawnicy” spowoduje wyświetlanie reklamy na zapytania „prawo”, „studia prawnicze” i itp., co będzie powodować niski CTR).


wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: mariusz_gasiewski
avatar

O mnie
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD mariusz_gasiewski
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje