Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Raport „Kobieta Frescato”
dodano 07.07.2010
Styl życia współczesnej kobiety niejednokrotnie warunkuje formę wybieranego przez nią wypoczynku, zainteresowań, jak również może mieć pewien wpływ na jej preferencje smakowe.
1 Badanie TGI, MillwardBrown SMG/KRC
2 Udział w rynku napojów alkoholowych w ujęciu rocznym wg Nielsen, Marzec 2010
3 Wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC potwierdzają, że Carlo Rossi jest najbardziej rozpoznawalną markę wina w Polsce. W ofercie Carlo Rossi są wina czerwone białe oraz różowe, a także wina szczepowe Cabernet Sauvignon oraz Chardonnay oraz wina musujące
4. Badanie wg. MilwardBrown SMG/KRC na ogólnopolskiej losowej próbie 324 osób w wieku 18-60 lat pijących wino co najmniej raz na 6 miesięcy, Kwiecień 2010
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW