Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
INTERNETOWA PROMOCJA I REKLAMA DLA BRANŻY HOTELERSKIEJ
dodano 25.05.2010
Tekst przeznaczony jest dla osób, które chciałyby zaprezentować swój obiekt zgodnie ze standardami obowiązującymi w mediach elektronicznych. Jest to zestaw gotowych propozycji wraz z opisem i znaczeniem.
4.Możliwość czwarta – KONIUNKCJA
Wszystkie powyższe opcje współgrają ze sobą, są komplementarne. Skorzystanie ze wszystkich powyższych opcji wiąże się oczywiście ze zwiększonym wydatkiem, jednak między jednorazowym kosztem a zestawieniem z perspektywą zdobycia rzeszy nowych Klientów nie ma w żaden znaku równości. Przy wyborze propozycji wiązanych agencja reklamowa stosuje rabaty i promocje, co jest dodatkowym atutem.
Reasumując. Inwestycje w sprawdzone lecz nowatorskie rozwiązania zawsze przynoszą efekty, a im więcej postawimy na zainteresowanie potencjalnego Klienta naszą ofertą, tym Klient więcej poświęci nam.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW