Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Marketing hoteli – teksty stron WWW do poprawki
dodano 07.12.2009
Wiele hoteli nie postrzega tekstów na stronie WWW, jako sposobu na zwiększenie liczby rezerwacji. Ten błąd, bywa powodem niskiej skuteczności ich promocji w sieci.
Innymi słowy, większość hoteli informuje na stronach WWW, czym jest ich hotel – że pokoje mają łóżka, okna zasłony, podłogi dywany, a łazienki kabiny prysznicowe. Niewiele opowiada, jak goście się w hotelu poczują, co może ich zaskoczyć, a co zachwycić.
Rzadko też, poza ogólnikowym wspominaniem o „wysokiej jakości obsługi” wyjaśniają, dlaczego to w ich hotelu warto się zatrzymać. A przecież tzw. „wysoka jakość obsługi” od dawna jest powszechnie oczekiwanym standardem. Każdy po prostu oczekuje, że w hotelu, za który płaci, będzie mile widziany i dobrze obsłużony.
Bardzo mała część hoteli zamieszcza na swoich stronach obszerne informacje, które mogą potwierdzić to, co sami o sobie napiszą – opinie klientów czy artykuły osób trzecich. Choć ludzie mogą rezerwować pokoje pod wpływem emocji przytoczenie logicznych powodów, dla których taka decyzja będzie trafna jest równie istotne. Zachęcony sugestywnym opisem lub wyjątkowymi zdjęciami potencjalny klient będzie szukał dowodów na to, że podjął właściwą decyzję. I tekst powinien mu tych dowodów dostarczyć.
Podsumowując, żeby potencjalni klienci po przejrzeniu serwisu internetowego naprawdę pragnęli się znaleźć w hotelu, warto wykorzystać wszystkie dostępne środki – nie tylko obrazy, ale również słowa.
***
Źródło:
Zbiór artykułów o e-marketingu, marketingu hoteli
http://www-copywriting.pl
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW