Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Jak promować Polskę?
dodano 22.12.2006
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
I nie była to akcja naszych władz, tylko organizacji Warsaw Destination Alliance, która zrzesza m.in. hotele, touroperatorów, linie lotnicze, czyli firmy, którym mocno zależy na zwiększeniu ruchu turystycznego w Polsce. Co ciekawe, część z kosztów tego spotu była finansowana z dobrowolnych dotacji (1 Euro) gości hotelowych – reszta pochodziła, ze składek członkowskich.
W tym roku do odwiedzin Warszawy zachęca kolejny spot – tym razem wycelowany w konkretną grupę odbiorców – biznesmenów i organizatorów konferencji. To, co mnie zaskoczyło, to fakt, że to BBC wyprodukowała dla nas ten film – czyżby dostrzegła w Warszawie, to czego my czasem nie możemy zauważyć? Pewnie tak, bo film jest na jeszcze większym luzie niż poprzedni, bez narodowego spinania pośladków i pokazywania cepelii. Być może kampania spowoduje przyspieszenie budowy centrum konferencyjnego z prawdziwego zdarzenia – zobaczymy. Jak na razie spot zebrał już sporo pozytywnych recenzji, ale więcej informacji i podsumowanie kampanii WDA obiecało przedstawić w styczniu.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW