Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Zgarniaj kasę za newsy!
dodano 08.07.2008
Były zapowiedzi, teraz przystępujemy do dzieła. iThink ogłasza codzienny, cotygodniowy i comiesięczny konkurs na najlepsze informacje.
§ 28. Jeżeli zwycięzca nie skontaktuje się z Organizatorem w sposób i w terminie podanym w § 27 powyżej prawo do nagrody wygasa.
§ 29. Nagrody zostaną przelane na konto, które zostanie wskazane przez osobę nagrodzoną.
VIII. Postępowanie reklamacyjne
§ 30. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji związanej z niniejszym Konkursem – począwszy od daty rozpoczęcia Konkursu do 30 dni kalendarzowych od dnia jego zakończenia. Po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane. Reklamacje należy zgłaszać na piśmie na adres Organizatora, z dopiskiem „Reklamacja”. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem oraz podpis.
§ 31. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 7 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamacje stosować się będzie do postanowień niniejszego Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji.
§ 32. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.
IX. Odpowiedzialność Organizatora
§ 33. Odpowiedzialność Organizatora jest ograniczona względem Uczestnika do wartości nagrody, do której jest on uprawniony.
X. Odpowiedzialność za przelew
§ 34. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za dokonanie, prawidłowość i terminowość dokonania przez bank przelewów wysyłanych w imieniu Organizatora w związku z niniejszym Konkursem.
§ 35. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem nagrody wynikające z błędnego podania przez Uczestnika Konkursu numeru konta bankowego oraz innych danych, niezbędnych do wydania nagrody.
XI. Postanowienia końcowe
§ 36. Nagrodzony Uczestnik zezwala Organizatorowi na opublikowanie jego danych, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
§ 37. Materiały reklamowo-promocyjne mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego Regulaminu.
§ 38. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z niniejszym Regulaminem lub Konkursem będą rozstrzygane przez sądy właściwe dla siedziby Organizatora.
§ 39. Biorąc udział w Konkursie Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na zasady Konkursu określone w Regulaminie.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW