Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Znane firmy i nieznane programy zarządzania informacją
dodano 08.07.2008
Choć każdy z nas zna Microsoft, DHL, BPH czy British Petroleum (BP), nie każdy wie, iż tak duże organizacje musiały podczas swego rozwoju zetknąć się z trudną problematyką komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. Jak ona wygląda u gigantów rynku?
Wnioski:
Trudno jest jednoznacznie wskazać na skuteczność zastosowania konkretnego systemu komunikacyjnego organizacji. Praktycznie nie da się tego zmierzyć; nie można przecież stwierdzić z całą pewnością, że dzięki skutecznemu porozumiewaniu się zostały osiągnięte konkretne cele. Najpełniej skuteczny przepływ informacji opisał kilka lat temu Patrick Williams z amerykańskiej firmy ubezpieczeniowej AllState. Stwierdził on bowiem, iż „system komunikacji skuteczny jest wtedy, gdy nie przekazuje wiedzy o tym, co powinno się w firmie dziać, ale przekazując ją sprawia, by to się działo” (Dąbrowski, 26.11.1997).
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW



















