Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Latanie bez ryzyka, czyli jak usprawnić rynek przelotów grupowych

dodano 15.11.2011
Latanie bez ryzyka, czyli jak usprawnić rynek przelotów grupowych
Ocena:

Warszawa, 25 października 2011 – Ryzyka rynku grupowych rezerwacji lotniczych były tematem przewodnim konferencji zorganizowanej przez portal Travel-Bidder.com podczas pierwszego dnia XXII edycji targów Tour Salon w Poznaniu.


Branżę lotniczą reprezentowała Lufthansa – jak wynika z Badania Rynku Przelotów Grupowych w Polsce przeprowadzonego przez Travel-Bidder.com, jeden z liderów pod względem jakości wykonywanych usług. Mariusz Wróblewski, Key Account Manager niemieckiego przewoźnika, tłumaczył sztywne i rygorystyczne zasady współpracy z linią w celu konieczności utrzymania najwyższej jakości.
Nie oznacza to jednak usztywnienia wobec konkurencji. – Staramy się być elastyczni wobec stałych klientów – podkreślił, dodając, iż linia dopuszcza również możliwość indywidualnego negocjowania warunków cenowych w zależności od dostępności miejsc i terminu lotu. Istotną informacją przy składaniu zapytania jest podanie ceny zaproponowanej przez konkurencję oraz zadeklarowanie ewentualnej chęci powrotu jedną z linii z grupy Lufthansy.
Według uczestników badania największy problem z ofertą przelotów to kwestie związane z zagubionym lub opóźnionym bagażem. Przedstawicielem Lufthansy w kwestii obsługi naziemnej była Aleksandra Bonisławska. Komentując tę kwestię zaznaczyła, że linia ostatnio zwiększyła limity bagaży, ale też zrezygnowała z możliwości łączenia bagaży w ramach jednej grupy – ze względów bezpieczeństwa. Przypomniała też, że wszelkie kwestie związane z nadbagażem lub niewymiarowym bagażem trzeba zgłaszać na etapie negocjacji oferty, wtedy linie są elastyczne. W dniu wylotu pozostaje już tylko dopłata.
Tymczasem ze strony organizatorów wyjazdów grupowych słychać głosy wyrażające niezadowolenie ze współpracy z przewoźnikami. Andreo Grzębowski, prezes Biura Podróżników Flugo przytoczył w swoim wystąpieniu szereg przypadków obrazujących problemy napotykane przez biura incentive. – Gros linii lotniczych nie chce brać odpowiedzialności np. za opóźnienia czy niedoloty. Sytuacja wygląda tak, że jeżeli jest problem, to jest to Twój problem, a nie przewoźnika – relacjonował sytuację Andreo Grzębowski. Według niego straty ponoszone przez klientów są niewspółmierne do rekompensaty oferowanej przez linie lotnicze. W rezultacie linie, a niekiedy same biura – które nie miały wpływu na daną sytuację – tracą kluczowych klientów. Liczni wśród publiczności przedstawiciele biur incentive potwierdzili jednogłośnie, że w temacie metod współpracy linii lotniczych z organizatorami wyjazdów jest jeszcze wiele do poprawienia.
   Latanie bez ryzyka, czyli jak usprawnić rynek przelotów grupowych - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: goldbach_interactive_poland
avatar

O mnie
W serwisie od:
15.11.2011
Dodaj do znajomych

 
INNE OD goldbach_interactive_poland
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje