Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Interaktywne nośniki reklamowe

dodano 18.08.2011
Interaktywne nośniki reklamowe

Przeładowanie informacyjne - to podstawowe zagadnienie omawiane w większości literatury odnoszącej się do obecnej sytuacji na rynku reklamy.




 




O ile ekrany LED, plazmy czy nawet podłogi interaktywne na dobre zagościły w naszej rzeczywistości (doczekaliśmy się nawet pierwszej stałej sieci interaktywnej), o tyle reagujące witryny sklepowe to rozwiązania, które dopiero zyskują na popularności wśród naszych sprzedawców. Mimo, że folia przeznaczona do tego typu projekcji dostępna jest na naszym rynku już jakiś czas, to na razie nie udało się zainteresować tą ofertą szerszego grona odbiorców. A szkoda, bo zagraniczne realizacje z jej wykorzystaniem naprawdę przykuwają uwagę. Folia pozwala na tworzenia ekranów o dowolnych kształtach i rozmiarach, prezentujących wysokiej rozdzielczości obraz, niezależnie od kąta patrzenia i ostrości światła. Jednocześnie witryna daje takie same możliwości projekcyjne, co ekrany plazmowe czy LCD, a w odróżnieniu od swojego tradycyjnego odpowiednika daje klientom sklepów możliwość nieograniczonego przeglądania asortymentu sklepu i zabawy jego produktami (oczywiście w wydaniu wirtualnym), nawet po godzinach otwarcia.
Jak wskazują badania reklama interaktywna jest szybciej i lepiej zapamiętywana przez odbiorców. Angażująca i zabawna kreacja przekłada się na zdecydowanie większą akceptowalność prezentowanych treści, a to wpływa na wiązane z daną marką pozytywne emocje. Za wyborem interaktywnych nośników reklamowych przemawia również raport "Trendy w budowaniu marek" opracowany przez Millward Brown SMG/KRC. Wskazuje on, że w najbliższych latach na znaczeniu zyska niekonwencjonalna komunikacja marketingowa, a sukces rynkowy zapewnią marce odważne, niestandardowe działania komunikacyjne. Tym samym obserwować możemy interesujący zwrot od strategii reklamowych mających na celu jak najskuteczniejsze narzucenie się odbiorcy, co zakłada pewną formę agresji, którą konsumenci są już zmęczeni i zniechęceni, ku reklamie i komunikacji marketingowej opartej na dobrowolnym udziale konsumenta oraz swoistym dialogu pomiędzy samą formą komunikatu a odbiorca. Reklama ma wabić, zachęcać i przyciągać odbiorcę, a sama zawartość komunikatu jest poniekąd negocjowalna w określonych granicach, co umożliwia tym skuteczniejszy przekaz, ponieważ odbiorca wybierze te treści które są dla niego interesujące, a tym samym, na które jest bardziej podatny. Reklama interaktywna jest najbardziej obecnie zaawansowaną formą tego rodzaju komunikacji marketingowej.
   Interaktywne nośniki reklamowe - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: aduma.pl
avatar

O mnie
W serwisie od:
27.06.2011
Dodaj do znajomych

 
INNE OD aduma.pl
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje