Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

I kto to włoży? ...odzież reklamowa

Autor: mapro
dodano 17.11.2009
I kto to włoży? ...odzież reklamowa

Odzież to stosunkowo niedroga i praktycznie wszechobecna powierzchnia reklamowa. Niestety da się zrobić bardzo wiele, aby jego zalety zredukować do minimum.


Odzież to niezbyt droga i na dobrą sprawę wszechobecna powierzchnia reklamowa. Niestety większość kampanii reklamowych z użyciem tego medium stanowi dowód, że można zdziałać mnóstwo, by jego atuty zmniejszyć do minimum. Oprócz stosunkowo niewielu, chlubnych wyjątków akcje reklamowe oparte na odzieży reklamowej jako nośniku treści oparte są na jednym, głównym założeniu - w ramach posiadanych środków finansowych wycisnąć z dostawcy możliwie jak największą ilość sztuk wyrobu. Pokutuje tu przekonanie, że im większą część populacji zmienimy w bezpłatne transparenty, tym silniej treść przesłania dotrze do potencjalnych klientów. Skutek jest z reguły przeciwny. Pierwszą przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt, że ilość rzadko chodzi w parze z jakością. W związku z tym pierwsze pranie powoduje często, że  na skutek zaskakujących wzajemnych oddziaływań wody, środków piorących i tekstyliów kampania trafia wprost do śmietnika lub w miejsca wykonywania najbrudniejszych prac, a ta część która mimo wszystko pozostaje obecna w przestrzeni publicznej wspomaga  nieuchronnie marsz reklamowanej marki w kierunku krainy obciachu. Drugim powodem braku sensu akcji masowego mundurowania jest stępienie wrażliwości odbiorców na zbyt częste pojawianie się bodźca, a w sytuacjach skrajnych wręcz negatywne, będące skutkiem przesytu reakcje na niego. Częstym błędem osób decydujących o przebiegu kampanii reklamowych wykorzystujących odzież reklamową jest też ignorowanie zróżnicowania upodobań ewentualnych grup docelowych i obowiązujących trendów w modzie. Od czasów antycznych po dziś dzień, standardem w odzieży reklamowej jest t-shirt, a w odruchu całkowitego szaleństwa - koszulka polo, z reguły dziwnym zbiegiem okoliczności w kolorze granatowym. Szczytami ekstrawagancji bywają tu kolorystyka dostosowana  do logotypu lub kontrastowe dodatki. Jeżeli dodamy do tego zdobienia wielkości lądowiska helikoptera, otrzymujemy  gotowy przepis jak wyrzucić pieniądze w błoto. Niestety tego rodzaju działania wspierane są ofiarnie przez większość dostawców odzieży reklamowej, proponujących mocno ograniczony wzorniczo i kolorystycznie asortyment i gratis  dokładających niemrawą logistykę. Jedno jest pewne: warto wreszcie wyrwać się z tego zaklętego kręgu banału i sztampy bo inaczej czeka nas rozczarowanie  co do skuteczności kampanii i zwrotu poniesionych kosztów.
   I kto to włoży? ...odzież reklamowa - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: mapro
avatar

O mnie
W serwisie od:
06.11.2009
Dodaj do znajomych

 
INNE OD mapro
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje