Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
zamknijx
Musisz być zalogowany, żeby ocenić artykuł.
zamknijx
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Zagadka pewnych plakatów rozwiązana

dodano 10.03.2008
Zagadka pewnych plakatów rozwiązana
Ocena:

Motorola rozpoczęła w Polsce interaktywną kampanię promującą oryginalny, utrzymany w futurystycznej stylistyce telefon MOTORAZR² V8.


Pomysł kampanii opiera się na tym, co wyróżnia ten model ze słynnej linii “brzytew”, na niezwykle ostrym profilu telefonu.

W 8 największych miastach Polski w uczęszczanych miejscach pojawił się teaser. Na słupach ogłoszeniowych i citylightach zostały umieszczone plakaty ostrzegające przed bliżej nieokreślonym niebezpieczeństwem, zachęcające do przekazania tej wiadomości innym i wejścia na stronę www.MOTORAZR.org. Na niej umieszczono zasady dostępnego dla wszystkich konkursu. Nagrodami w nim są telefony MOTORAZR² V8. Główny etap kampanii rozwiązuje zagadkę tajemniczych ostrzeżeń.

– Po działaniach ATL-owych rozpoczęliśmy kolejny etap działań skierowanych zwłaszcza do młodych i aktywnych. Projekt kampanii – tajemnicze plakaty, film wiralowy i konkurs na wysyłanie ostrzeżeń – najlepiej oddaje charakter tego telefonu: ostrego zarówno pod względem wzornictwa jak i rozbudowanych funkcji multimedialnych – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Kampania wspierana jest dużym, interaktywnym konkursem oraz obecnością na największych polskich portalach: Onet.pl, Wirtualnej Polsce, Interii i Gazeta.pl. Dodatkowo promocja jest widoczna na komunikatorach Tlen.pl i Gadu Gadu oraz w serwisach tematycznie związanych z telefonią komórkową i w wyszukiwarce Google.

Po części teaserowej kolejnym etapem promocji jest rozwiązanie zagadki w postaci nowych plakatów ze zdjęciem bohatera całej akcji.

Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy Action. Z kolei zakup mediów zaplanował dom mediowy MindShare. Łącznie pojawiło się ponad 500 citylightów oraz 12 tysięcy plakatów. Kampania internetowa potrwa do końca miesiąca.

wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: tomasz_albecki
avatar

Opis z moblo.pl
Dzisiaj idę na imprezę na chmielnickim rynku wystąpi dzisiaj DJ Pedro i będzie Mix z przebojów lat 80 i 90 trochę...
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD tomasz_albecki
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje