Znaleziono 14 podobnych artykułów
dla "Co ma Google do reklamy, czyli marketing w wyszukiwarkach"
Wszyscy w około mówią: mam GPS w samochodzie, mam GPS w komórce, mam GPS na palcu. Jak to jest z tym GPS?
To ostatnio bardzo popularny temat. Każda strona chce być jak najlepiej wypromowana i mieć jak najwięcej odwiedzających. Oczywiste jest, że najwięcej wejść można uzyskać posiadając wysoką pozycję w wyszukiwarce. I tu się zaczął wyścig…
Dobór słów kluczowych można powiedzieć, że jest "pierwszym krokiem" w pozycjonowaniu stron internetowych. Niektóre wyszukiwarki po prostu ignorują je z powodu "przesycania stron" tymi słowami, jednak niektóre wyszukiwarki nadal biorą je pod uwagę.
Przemyślana inwestycja w treść serwisu internetowego generuje znacznie więcej odwiedzających, niż płatna reklama. Ile więcej? 1427%! Taki jest wynik zastosowania Social Media Optimisation. Jak wykorzystać tę technikę do zwiększenia odwiedzalności?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW