Minęły czasy, w których dostęp do Internetu stanowił dobro luksusowe. Usługi te podbiły świat stając się dla wielu źródłem informacji, niezbędnym narzędziem pracy, płaszczyzną rozrywki multimedialnej czy nawet miejscem spotkań towarzyskich.
Czy Adolf Hitler mógłby reklamować mydło? Pewnie tak, skoro może i nitki do zębów. Na szczęście jego wizerunek w reklamie wykorzystywany jest dosyć oszczędnie i najczęściej do kampanii społecznych czy kanałów historycznych.
Aż 87 procent internautów poszukuje informacji medycznych w Internecie, a 46 proc. robi to przynajmniej raz w miesiącu. Do tego celu niemal wyłącznie są wykorzystywane wyszukiwarki internetowe (99 proc.)
Jak wynika z przeprowadzonych badań, ponad połowa polskich dzieci do 15 roku życia ma dostęp do szkodliwych treści w Internecie. Dla porównania w Niemczech, ten problem dotyczy tylko 10 proc nieletnich.
Udział w reklamie telewizyjnej to dla wielu z nas ulotna fantazja wyciągnięta rodem z telenoweli. Dlatego bywa więc, że siedząc przed telewizorem myślimy sobie „co ten moczek, boczek czy inny koczek tam w ogóle robi”?
W bankach nie tylko finanse powinny być należycie chronione, ale też informacje zgromadzone w systemach bankowych. Komisja Nadzoru Bankowego zwróciła na to szczególną uwagę w Rekomendacji D.
Witajcie moi Internetowi przyjaciele. Obudziłem się rano i poczułem, że właśnie dziś chcę podzielić się z Wami moją miłością do Internetu. Kocham Internet, bo w Internecie panuje wolność ściągania. Można ściągać pliki pomarańczowe… niebieskie…
w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video.
Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.