Znaleziono 177 podobnych artykułów
dla "Latający cyrk w banku"
Chciałbym przedstawić w tym artykule bardzo trudne początki związane z e-biznesem i udziałem w programach partnerskich.
Polacy zadłużają się coraz chętniej. Sprzyja temu wzrost gospodarczy oraz spadające oprocentowanie kredytów. Banki dwoją się i troją, aby pozyskać nowych klientów.
Moc reklam jest na tyle silna, że nie da się jej zignorować. Co więcej manipulują nami w różnoraki sposób, ponieważ mają spore możliwości.Kierują naszym wyborem, kształtują nasz gust.
Halle Berry znowu wbiła się w bikini. Wszystko ładnie, pięknie, ale kostium jest w rozmiarze XXL i nie budzi skojarzeń takich, jak przed laty.
Święty Mikołaj jest gruby, ma długą, siwą brodę, różowe od zimna policzki. Nosi stylowe czerwone ubranie, jeździ dzięki reniferom i wchodzi przez komin. Prawda? Oczywiście nieprawda.
Czy Adolf Hitler mógłby reklamować mydło? Pewnie tak, skoro może i nitki do zębów. Na szczęście jego wizerunek w reklamie wykorzystywany jest dosyć oszczędnie i najczęściej do kampanii społecznych czy kanałów historycznych.
Po raz pierwszy mamy w Polsce do czynienia z sytuacją, w której bankom zaczyna brakować pieniędzy do udzielania pożyczek, zwłaszcza mieszkaniowych.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW