Konkurs organizowany we współpracy z PINO.PL to ciekawa forma dotarcia do klienta w niestandardowy sposób. Stawiamy na nowoczesne kanały komunikacji z klientem, np. Widgety, reklama oparta na video, wirtualne profile i inne.
Forma konkursu jest każdorazowo dostosowywana do potrzeb Klienta. Zalety konkursu to wysoka oglądalność, wysoki procent powrotów na stronę konkursową oraz zaangażowanie odbiorców. Uczestnicy konkursu aktywnie i z własnej woli szukają informacji o Kliencie, przeglądają jego strony lub wręcz kupują jego produkty. Konkurs jest produkowany przez PINO.PL w oparciu o materiały dostarczone przez Klienta (loga, kolorystyka, grafiki do wykorzystania). Istnieje możliwość umieszczenia podstrony z informacjami o Kliencie.

Również możemy przygotować akcje związane z konkursami i loteriadą posiadając odpowiednie systemy monitorujące konkurs lub loteriadę – JetMAIL

Konkursy i Loterie są najbardziej korzystnymi działaniami mającymi na celu :
  • Zainteresowanie klienta nowymi produktami i usługami,
  • Wzbudzenie lojalności i przywiązania do reklamowanych produktów i usług,
  • Zbieranie i poszerzanie bazy danych ( z późniejszą możliwością bezpośredniego dotarcia do zainteresowanego klienta),
  • Badanie oferowanych produktów i usług, wg częstotliwości i miejsca zakupu.

Loterie:
  • Wymagają zgody Ministerstwa Finansów na ich przeprowadzenie.
  • Przygotowania do organizacji Loterii trwają minimum 2 miesiące.
  • Są najczęściej stosowanym zabiegiem marketingowym, zasady ich są jasne i przejrzyste a każdy ma szansę na wygraną.

Konkursy:
  • Nie wymagają zgody Ministerstwa Finansów na ich przeprowadzenie.
  • Przygotowania do realizacji mogą trwać nawet mniej niż 2 tygodnie.
  • Wymagają zastosowania „czynnika wiedzowego” bądź zręcznościowego celem uniknięcia zasady losowości charakteryzujące jedynie loterie.

Specyfika organizowanej akcji pozwala na:
  • wysyłkę dodatkowych treści reklamowych podczas trwania akcji do zebranej bazy jak i po jej zakończeniu,
  • zarządzanie zebranymi raportami, porównywanie kampanii
  • zbieranie, uaktualnianie i zarządzanie bazą uczestników akcji konkursowych a tym samym na ułatwieniu kontaktu z potencjalnie zainteresowanymi klientami,
  • zbieranie informacji zwrotnej o oferowanych produktach lub usługach, jakie są zakupywane najczęściej, w jakim rejonie lub dokładnie w której komórce handlowej nastąpiła sprzedaż.
  • zbieranie informacji jaki kanał komunikacji był najbardziej efektywny w realizowanej kampanie np. czy była to prasa, telewizja, Internet.

W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie i cenach prosimy o bezpośredni kontakt z naszym biurem.



SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Wyświetl | Pobierz


Moblo
168 998
2 407 580
Patrz.pl
4 446 412
27 284 907
Blogi.pl
168 172
363 365
iThink.pl
181 034
260 650
Linkologia.pl
121 867
216 654
Osobie.pl
124 522
340 053
Pino.pl
250 479
1 962 663
PinoTV.pl
301 249
2 051 298
Prv.pl
2 834 776
33 044 867
Spis.pl
65 357
150 582
Xoxo.pl
78 596
155 405
Playa.pl
220 121
727 993
Shmooze.pl
42 188
474 049

Pino w liczbach - więcej...

REGULAMIN
Wyświetl | Pobierz

Pino.pl 2017 - Wszelkie prawa zastrzeżone
Pino.pl     Pinotv.pl     Blogi.pl     Patrz.pl     Osobie.pl     Prv.pl     Moblo.pl     Spis.pl     Xoxo.pl     Playa.pl     Linkologia.pl